החרדים ניצחו בנצרת: ראש העיר הנבחר הוא רונן פלוט

    איתי גדסי 3 Comment on החרדים ניצחו בנצרת: ראש העיר הנבחר הוא רונן פלוט

    במהלך הלילה התבררו תוצאות הבחירות לראשות העיר בנצרת עילית • וראש העיר הנבחר הוא רונן פלוט שכיהן כמנכ"ל הכנסת, שזכה במירוץ עם כ-65 % לעומת יריבו נתנאל טוויטו שקיבל כ-35 %

    צילום: דוברות הכנסת
    22:11
    01.05.24
    נתי קאליש No Comments on בלעדי: הבחורים שנפצעו בפיגוע בירושלים מספרים על הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך הלילה (שלישי) התבררו תוצאות הבחירות לראשות העיר בנצרת עילית, וראש העיר הנבחר הוא רונן פלוט שכיהן כמנכ"ל הכנסת. פלוט זכה במירוץ עם כ-65 % לעומת יריבו נתנאל טוויטו שקיבל כ-35 %.

    רוב רובם של החרדים בעיר הצביעו לפלוט זאת בעקבות הוראתו של מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן, ובשל כך, אמש הגיע למקום ח"כ יעקב אשר שעקב אחרי תוצאות הבחירות.

    אשר בשטח

    אשר בשטח

    לאחר זכייתו אמר פלוט, "חברים, עשינו את זה. אחרי אין ספור מפגשים, שיחות, חוגי בית ובעיקר המון עבודה קשה – ניצחנו את הבחירות. תושבי העיר היו צריכים לבחור בין המשך המצב הקיים לבין יציאה לדרך חדשה, וההכרעה שלהם היא ברורה וחד-משמעית".

    לדבריו של ראש העיר הנבחר, "אני מודה מקרב לב לבני משפחתי, ובעיקר לכל אחת ואחד מכם, הפעילים והמתנדבים הרבים, שיצאו איתנו למסע הזה בשבועות האחרונים. הניצחון הזה הוא שלכם, אני רוצה גם להודות לכל תושבי העיר על הזכות שניתנה לי להוביל אתכם בשנים הבאות. אני מתחייב להיות ראש העיר של כולם, ולעבוד קשה כדי להיות ראוי לאמון שלכם. ממחר בבוקר אנחנו משאירים את הפוליטיקה מאחור, משלבים ידיים, ויוצאים יחד לדרך חדשה".

    הבחירות התקיימו אמש, לאחר שראש העיר לשעבר שמעון גפסו נאלץ לעזוב את ראשות העיר. כזכור, בימים האחרונים התייצב ראש הממשלה בנימין נתניהו לצידו של פלוט, והודיע כי שרי הממשלה יסייעו לו לאחר הבחירות להוביל את העיר לדרך חדשה, כלשונו. מלבד נתניהו תומכים בפלוט גם מפלגות הליכוד, הבית היהודי, ישראל ביתנו, ש"ס, יהדות התורה, יש עתיד ומפלגת העבודה.

    יעקב אשר נצרת (2)

    מנגד זכה טויטו, נציג הצעירים במועצת העיר, לתמיכתו של שמעון גפסו ומשפחתו – זאת לאחר שבנו של גפסו, שהתמודד בעצמו במקום אביו, נאלץ להסיר את מועמדותו לאחר שזכה בסקרים לאחוזים בודדים.

    יצוין, כי פלוט הודיע השבוע כי מיד לאחר הבחירות הוא מתכוון להקים קואליציה רחבה, ובכוונתו לפנות גם לטויטו ולשלב אותו בתפקידים בעשייה העירונית. "מערכת הבחירות הזו היא אולי הגורלית ביותר שידעה נצרת עילית מאז ומעולם" אמר פלוט.

    לדבריו, "התושבים שלנו צריכים לבחור בין המשך המצב הקיים, לבין יציאה לדרך חדשה. יש מעט מאד תושבים שמרוצים מהמצב הנוכחי. העיר סובלת מהזנחה בשנים האחרונות, ואת זה אנחנו מתכוונים לשנות. מיד לאחר הבחירות אני אאחד את העיר, נגייס תקציבי ממשלה, נשנה את סדרי העדיפויות – ונוציא את העיר לדרך חדשה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      זה לא חרדים ניצחו המעומד השני הרבה יותר קרוב לדת אבל,פלוט חבר של גפני זה לא מלחמה של חרדים חילונים זה לא נמצא בעיר אולי בגלל שחרדים התערבו בבחירות יותר מדי זה יתחיל להגיע

    2. 2

      בהצלחה לרונן. רק אל תשכח ממי קבלת את הכסא.